Aktywowanie skryptów które stworzą nowy plik

Witam jestem totalnie zielony w tych sprawach a potrzebuje użyć Ruby tylko dla tej jednej rzeczy, próbowałem przy pomocy różnych poradników lecz nadal mi nie wyszło.
Generalnie chodzi o to żeby aktywować skrypt który utworzy działającą mape do gry Warcraft 3.

Instrukcje stworzenia mapy:

This repository is the only ‘official’ Island Troll Tribes source.
To build:

$ ./scripts/compile # most basic way of calling compile
$ ./scripts/build # most basic way of building a map

$ ./scripts/build env:test # will build map and then launch wc3 with map file loaded
$ ./scripts/build env:pro # will build map then protect it

build

Script which takes an unportected ITT map and applies any build settings passed via argv upon on it then turns it into a working wc3 map file.

Options Default Description
env beta map environment: each environment has default build settings
debug_script false debug this build script
do_jasshelper true turns vJass & ZINC into JASS
do_compile true turns …/src into out.j. When false, looks for {map_script_path}
do_optimizer false uses Vexorian’s map optimizer to protect and make the map run faser
do_widgetizer false uses PitzerMike’s map widgetizer to make map load faster
debug false whether the --debug flag should be passed to jasshelper
launchwc3 false whether the script should launch wc3 with the map loaded on exit
map_unpro_path base-maps/{highest}.w3x the base map file to inject script into
map_script_path …/out.j map script path to load into map
map_output_path ITT_{commit}_{time}.w3x path where to put the compiled map

setting up

This application requires Ruby

$ git clone git@github.com:theQuazz/island-troll-tribes
$ cd island-troll-tribes
$ scripts/build

Napisz konkretnie co robisz i jaki jest efekt, jaki dostajesz błąd, na czym się zaciąłeś. Inaczej trudno Ci będzie uzyskać jakąkolwiek pomoc. Nikt nie przepisze Ci przecież tutoriala krok po kroku.