Aplikacja Rails jako agregator danych dla gry na FirefoxOS

Jak w temacie. Mam pomysł na aplikację (grę - przy użyciu HTML5) na FirefoxOS gdzie będzie wymagana rejestracja użytkowników, zbieranie danych o wynikach w grze itp. Zastanawiałem się, czy “back-endu” dla tej aplikacji nie postawić w Rails (baza danych dla administracji, część społecznościowa i informacyjna na temat wyników graczy itp.) jednakże zastanawiam się nad efektywnością takiego rozwiązania - czy ogólnie budowanie tego w rails ma sens? Podejrzewam że w przypadku większej liczby graczy, którzy uploadowaliby swoje wyniki mogłoby to nieźle obciążać serwer.
Zdaję sobie sprawę, że to trochę wcześnie (firefox OS póki co dostępny tylko na symulatorze) ale być może ktoś ma jakieś doświadczenie w podobnej produkcji i podzieli się nim ze mną :wink:

Rób w tym, co znasz najlepiej - jak będziesz miał problem wielkiej skali to najprawdopodobniej będziesz miał też środki na ich rozwiązanie.

Użyj https://github.com/rails-api/rails-api i powinno dać radę.

Pozostaje też pytanie - co jeśli nie rails? Znam przypadek, gdzie CTO bał się skali i zamiast w miesiąc w RoR projekt był robiony kilka razy dłużej w node.js (a później i tak przepisany na RoR ;), więc musisz rozważyć, czy zmiana technologii w praktyce nie przysporzy więcej problemów niż rozwiąże.

Nie pierdol, rób.

Poza tym zły dział, to nie jest “tips & tricks”.