Mam problem z uruchomieniem aplikacji RoR na serwerze megiteam.pl. Mianowicie zainstalowałem najnowsze railsy (3.1.1), stworzyłem nowy projekt, podpiąłem domenę do aplikacji i przy próbie wyświetlenia strony otrzymuje komunikat błędu 502. Sprawdziłem sobie w dziale pomocy i z tego co wyczytałem problem mogą tutaj stanowić zbyt małe prawa do skryptu(dispatch.fcgi), który odpowiada za uruchomienie FastCGI, bądź złe ścieżki do interpreterów. Niestety ja tego skryptu(dispatch.fcgi) u siebie nie mam także niewiele mi to pomogło. Mógłby ktoś wytłumaczyć mi tak krok po kroku jak pozbyć się tego błędu 502? O tym że jestem kompletnie zielony w tych sprawach wspominać chyba nie muszę.
Jeśli jesteś zielony to polecam najpierw nauczyć się deployować lokalnie. Przecyztaj http://www.modrails.com/documentation/Users%20guide%20Apache.html i zrób deploy lokalnie Apache + Passenger. Przeczytaj później analogiczny dokument jak deployować z Unicornem a potem ruszaj deployować na nieswoje serwery.
Mam problem z uruchomieniem aplikacji RoR na serwerze megiteam.pl. Mianowicie zainstalowałem najnowsze railsy (3.1.1), stworzyłem nowy projekt, podpiąłem domenę do aplikacji i przy próbie wyświetlenia strony otrzymuje komunikat błędu 502. Sprawdziłem sobie w dziale pomocy i z tego co wyczytałem problem mogą tutaj stanowić zbyt małe prawa do skryptu(dispatch.fcgi), który odpowiada za uruchomienie FastCGI, bądź złe ścieżki do interpreterów. Niestety ja tego skryptu(dispatch.fcgi) u siebie nie mam także niewiele mi to pomogło. Mógłby ktoś wytłumaczyć mi tak krok po kroku jak pozbyć się tego błędu 502? O tym że jestem kompletnie zielony w tych sprawach wspominać chyba nie muszę.[/quote]
Może to pomoże
Próbowałem ominąć ten błąd po przez stworzenie projektu z z mysql czy też postgresql, niestety jedyna różnica to zamiast otrzymać błąd 502 dostaje 500, a w logach: