Błąd 502

Witam,

Mam problem z uruchomieniem aplikacji RoR na serwerze megiteam.pl. Mianowicie zainstalowałem najnowsze railsy (3.1.1), stworzyłem nowy projekt, podpiąłem domenę do aplikacji i przy próbie wyświetlenia strony otrzymuje komunikat błędu 502. Sprawdziłem sobie w dziale pomocy i z tego co wyczytałem problem mogą tutaj stanowić zbyt małe prawa do skryptu(dispatch.fcgi), który odpowiada za uruchomienie FastCGI, bądź złe ścieżki do interpreterów. Niestety ja tego skryptu(dispatch.fcgi) u siebie nie mam także niewiele mi to pomogło. Mógłby ktoś wytłumaczyć mi tak krok po kroku jak pozbyć się tego błędu 502? O tym że jestem kompletnie zielony w tych sprawach wspominać chyba nie muszę.

FastCGI i twoje railsy nie maja nic wspólnego. Nie ma już chyba hostingów które pchają rails przez fastcgi.

Może jakieś logi, cokolwiek?

Próbowałeś odpalić na porcie w dev?

bundle exec rails s

i podejrzec przez curl co sie dzieje.

Bez jakiś logów trudno zgadywać.

Jeśli jesteś zielony to polecam najpierw nauczyć się deployować lokalnie. Przecyztaj http://www.modrails.com/documentation/Users%20guide%20Apache.html i zrób deploy lokalnie Apache + Passenger. Przeczytaj później analogiczny dokument jak deployować z Unicornem a potem ruszaj deployować na nieswoje serwery.

jak robisz deploy? poza spullowaniem kodu pamiętaj o bundle install --deployment, bundle exec rake assets:precompile i reset-app nazwa_apki

[quote=mapet]Witam,