Co robicie z oszczędnościami z pracy

“Programowaniem zajmuję się już od lat, praca na szczęście charakteryzuje się tym, że można coś zawsze odłożyć. Odkładam na te lokaty, niewielkie kwoty lecą w kryptowaluty. Ale generalnie prawda jest taka, że mam coraz większe wrażenie że ta kasa leży i się nieco marnuje, nie procentuje tak jakby mogła…”

Pytanie brzmi - co Wy robicie z oszczędnościami?

Mam podobną sytuacje…
Dużo nad tym myśłem i doszedłem do pary możliwych warianów rozwiązania tego probłemu!

  1. Kupienie swojej wyspy żeby zostać na niej królem
  2. Finansowanie róznych niełegalnych ugrupowań, abyś przekroili mape swiata tak jak byś ty chciał

Są jeszcze, bardzie banalne, wydawać znaczną część wyplaty w pierwszy dzień, wteby byś nie miał probłemów z oszczędnościami. Ale szybko to się znudzi…

1 Like

BTC + mieszkania pod wynajem - > to zawsze sie opłaca !

*komentarz jest wyrazem osobistych poglądów ich autora. W całości ani w części nie stanowi “rekomendacji” w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz.U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).

1 Like

tl;dr w tej chwili: poduszka finansowa przy pilnowaniu, aby koszty miesięczne były stałe.

Trochę się rozpisałem, ale w sumie nie jest to stricte związane z pytaniem. Piszę o moim podejściu do budżetu, oraz w co planuję inwestować w przyszłości.

Jestem przedsiębiorcą, ale wraz ze wspólnikami uzgodniliśmy, że każdy z nas otrzymuje miesięczną, stałą wypłatę - więc zakładam, że sytuacja jest trochę podobna.

Z wypłaty, zanim pieniądze trafią na główne konto, idą na:

  • poduszkę finansową,
  • konto “wydatki nieprzewidziane”,
  • PIT i ZUS,
  • opłaty stałe,
  • cele charytatywne.