Jest ok 50, w przyszłości może ~200 osób zajmujących się szkoleniami.
Czyli mamy: nagrania z konferencji, prezentacje, pdfy, news feed o najbliższych wydarzeniach, itp.
Wymiana informacji idzie im obecnie nieudolnie. Tracą dużo pary.
Dobry SN website (zamknięty) bardzo by im pomógł.
Czy możecie polecić jakieś (sprawdzone) rozwiązanie?
nagrania z konferencji, prezentacje, pdfy -> biblioteki dokumentów w sharepoint. Idealnie się integruje z officem, można podmontować to jako dysk sieciowy.
newsfeed o najbliższych wydarzeniach -> są rss, można skonfigurować workflowy, powiadomienia mailowe
Sharepoint to mega potężne narzędzie, które dodatkowo jest super konfigurowalne. Świetnie integruje się z niewindowsowymi środowiskami (u nas np. większość pracowników pracuje na makach).
Dzięki y3ti ale wolałbym aby to nie było na licencji per-user “SharePoint Online is licensed on per-user basis”.
Nie musi to być wypas ale (jako że to raczej wolontariat z mojej strony) wolałbym nie ponieść lub ponieść niewielki koszt.
Jest coś takiego jak Sharepoint 2010 Foundation, które jak mnie pamięć nie myli jest za free. Do tego jednak potrzeba windowsa (licencja ~3,5k PLN na 2k8 standard). Sharepoint nie musi być w chmurze (office365). Można go sobie postawić u siebie na serwerze.