Jaki hosting

Aktualnie chcę rozpocząć prace nad nowym projektem opartym o RoR. Głównym problemem dla mnie jest wybranie wersji frameworka mianowicie:

1. Czy są już hostingi w polsce obsługujące Rails 2.0?
  2. Czy lepiej tworzyć w jakiejś starszej wersji frameworka(jesli tak to w której)
  3. Jaki jest najlepszy hosting rora w polsce(i ktorą wersję frameworka obsługuje?)

Z góry wielkie dzięki!

Z naszych dyskusji wynika, ze hosting na megiteam.pl to jedna z najlepszych ofert w naszym kraju. Sam nie testowałem, ale jak bym wybierał nowy hosting w PL, to właśnie skorzystałbym z ich usług. Z informacji dostępnych na stronie megiteam wynika, że obsługują już Railsy 2.0

Odsyłam do wątku o hostingu

Osobiście odradzam wszystkie “shared hosts”, chyba że piszesz naprawdę proste rzeczy. Nie znam się na polskim rynku hostingowym, sam korzystam z 2 VPS’ow z Host Europe DE, każdy z 1GB pamięci, jestem bardzo zadowolony (cena 30 EUR za 1 VPS), przez ostatnie 6 miesięcy mieli tylko 1 czkawkę kiedy poprosiłem o dodanie pamięci i musieli zrestartować VPS’a (po restarcie padło kilka ważnych plików w systemie - ich support zaproponował reinstalację całego systemu - za to mają minus ode mnie no ale to w końcu “cheap VPS hosting” - naprawiłem to sam w ciągu kilku godzin i od tamtego czasu zero czkawki).

Wg. mnie nie ma sensu iść w shared hosting, lepiej dołożyć te 10 EUR i mieć stabilnego VPS. Jakiś czas temu próbowałem z dzielonym hostingiem na Site5 - większość tego typu providerów stosuje limitowanie i ubijanie nadmiarowych procesów czego boleśnie doświadczałem przez kilka tygodni zanim przeniosłem się na VPS’a. Prosta stronka, mały blog zadziała i na dzielonym hoście ale akurat moja aplikacja rosła w szybkim tempie (miałem wtedy około 30,000 odsłon dziennie) więc musiałem uciekać.