Megiteam.pl vps - trzymacie tam jakąś produkcję?

Przymierzam się do wypróbowania megiteam vps jako produkcji - appka to zwykły sklep z adminem. Czy szacowne grono ma jakieś doświadczenia z z trzymaniem tam działającej publicznej appki?

dlaczego akurat megiteam?

Brak konkretnych powodów, mają starający się support, nie mam presji na jakieś mega (hm…) rozwiązania, postanowiłem z nimi spróbować.

Dlaczego akurat nie?

100zl+ za VPS w chmurze, ehe ;D

Nie mam doświadczenia w wybieraniu serwerów (zresztą chyba niewiele osób je tak na prawdę ma, no bo jak często zmienia się dostawcę?) dlatego nie rozumiem ani odpowiedzi @randomnick ani @fizzlebubble - byłbym wdzięczny za nieco większą rzeczowość :wink:

Dobry support i godna zaufania firma sa warte więcej niż CPU, zwłaszcza dla poważnych aplikacji.

Nie kwestionuję Twoich argumentów, jednakże w tej cenie jest znacznie więcej poważniejszych “graczy” w branży i jeszcze bardziej godnych zaufania.

@fizzlebubble - rozumiem, że trzymałeś tam appkę produkcyjną i było gorzej niż u tych tańszych? (przy okazji chętnie dowiem się u kogo)

@Tomash - mam rozumieć, że, biorąc pod uwagę OT, polecasz?

Ja mogę szczerze polecić. Na megiteam trzymam obecnie trzy niewielkie aplikacja (~ 20 użytkowników każda).

Support jest ponadprzeciętny, chętnie pomagają, są bardzo elastyczni.

Nie wiem jak to wygląda od strony technicznej w porównaniu z innymi, ale od strony ludzkiej lepszego vps nie znajdziesz.

Nie trzymałem tam appki żadnej, ale nawet kolega z pracy ostatnio mi ich bardzo polecał przez znajomość z właścicielem/właścicielką (?). Komentuje wyłącznie cenę, która z oczywistych względów nie dla każdego jest w jakiś tam sposób ważna.