Witam!
Znajoma wystartowała ze startupem: nofluffjobs i poprosiła o przekazanie dalej.
Kilka słów od niej:
Jak wiadomo, rekrutacja IT jest inna niż wszystkie inne rodzaje rekrutacji: na rynku jest znacznie więcej ofert pracy niż specjalistów IT. Jednak oferty pracy IT bardzo często są łudząco podobne do wszystkich innych: długie, niekonkretne, szablonowe. Chcieliśmy więc, aby nasze ogłoszenia były przejrzyste, porównywalne między sobą, zawierały mnóstwo informacji razem z widełkami płacowymi. Zależało nam również, aby ogłoszenia nie zawierały “lania wody”.
Rozmawialiśmy z setkami developerów, śledziliśmy listy dyskusyjne, tak aby wybrać rzeczy, które interesują każdego. Na tej podstawie powstał portal. W ten sposob, obie strony procesu rekrutacyjnego są zadowolone: kandydaci, bo mają od razu jasną wizję stanowiska, oraz firmy, bo otrzymują aplikacje kandydatów, którzy naprawdę zainteresowani są ich ofertą.
Stale ulepszamy portal, będziemy więc wdzięczni za wszelkie sugestie i komentarze
bardzo fajna sprawa! jedyne co bym może poprawił (z drobnostek na pierwszy rzut oka) to wyświtelanie ‘requirements’ w ofertach. Wymagania główne przycinane są do 1 linijki przez co trzeba szukać myszą jeśli chce się przeczytać całość, podczas gdy zaraz poniżej w ‘other requirements’ wyświetlany jest już wielolinijkowy tekst w całości
Dzieki ponownie za feedback! @kmita planujemy rozszerzac kategorie w przyszlosci. UI/UX bedzie jedna z pierwszych! @filiptepper Dzieki! Dodalismy to. Jak wpiszesz do filtra ‘remote’ to wyswietli tylko te oferty ktora maja remote 80% lub wiecej. Filtr sie “AND’uje” czyli ‘java remote’ wyswietli pozycje ktore sa ‘remote’ i posiadaja slowo kluczowe ‘java’ @gogiel Byc moze dodamy RSS, w tym momencie postujemy wszystkie oglosenia na naszym twitterze i to forma subskrypcji ktora promujemy: https://twitter.com/nofluffjobs @hitsu@seban Spartez w trojmiescie placi ponadstandard
Twitter jest słaby do tego typu rzeczy, gdyby na twiterze pojawiały się tylko wartościowe rzeczy to byłoby ok, ale wiele osób twittuje tworzy tweety zupełnie oderwane od tematu który interesuje daną osobę. Mam nadzięję, że rozumiesz tą różnicę między twitterem a RSS
To jeszcze jedna kwestia - może albo zmienić delikatnie układ strony głównej albo dać możliwość jej personalizacji. Ponieważ teraz dość mocno promowane są ogłoszenia backendowe. Żeby zobaczyć frontendowe trzeba zjechać sporo na dół, nie mówiąc już o testingu albo przyszłych kategoriach.
Albo chociaż możliwość zwnięcia kategorii i zapamiętania tego w przeglądarce. Takie luźne pomysły, powodzenia