Początki + etap tworzenie bazy

Witam,
Jestem początkujący jeżeli chodzi o ruby on rails. Właśnie wykonałem instalację
( można powiedzieć że bezproblemowo ). Uzywam mysql’a.

wykonałem rails new testowa -d=mysql
wszystko przeszło bez problemów. Nastepnym krokiem było nadanie hasła w pliku database.yml
i w momencie w którym wykonuję:

rake db:create

to otrzymuję:

rake aborted!
cannot load such file – mysql2/mysql2
/opt/aplikacje/testowa/config/application.rb:7:in <top (required)>' /opt/aplikacje/testowa/Rakefile:4:in<top (required)>’
(See full trace by running task with --trace)

wie ktoś może gdzie leży problem??
Był bym wdzięczny za pomoc.

Jak masz stały dostęp do internetu to polecam Ci niesamowitą wyszukiwarkę o nazwie google. Wystarczy wkleić błąd i z reguły jest kilka-kilkanaście stron z identycznym lub podobnym problemem i gotowym rozwiązaniem. Oczywiście jak na pierwszej stronie wyników nie znajdziesz odpowiedzi to zawsze możesz tu napisać i z chęcią pomożemy!
Żeby ułatwić Ci wklejenie kodu do wyszukiwarki przygotowałem Ci goto link do twojego problemu, kliknij proszę:
https://www.google.com/search?client=ubuntu&channel=fs&q=rake+aborted!+cannot+load+such+file+--+mysql2%2Fmysql2&ie=utf-8&oe=utf-8

Niestety nic nie pomaga. Lub ciężko znaleźć. Próbowałem dodać numer wersji do Gemfile i wykonać bundle install
ale błąd jest cały czas taki sam.

Opisz proszę swoje środowisko (system, wersje ruby, rubygems itd.), tak w ciemno to nie zgadniemy co może nie działać.

Odpal też rake db:create --trace i wklej co wypluwa.

No więc tak:

Po wykonaniu:

rake db:create --trace

dostaję:
rake aborted!
cannot load such file – mysql2/mysql2
/usr/local/lib/ruby/gems/2.0.0/gems/mysql2-0.3.12/lib/mysql2.rb:8:in require' /usr/local/lib/ruby/gems/2.0.0/gems/mysql2-0.3.12/lib/mysql2.rb:8:in<top (required)>’