Problem z aktualizacją id modelu z poziomu innej klasy

Cześć! Na początku chciałem powiedzieć że jestem początkującym programistą RoR więc być może mój problem jest trywialny do rozwiązania lecz ja męczę się z nim od dłuższego czasu.

Więc mam prostą aplikację na projekt zaliczeniowy na uczelni (pisałem ją około 20h więc są pewne niezgodności, nie trzymanie się pewnych standardów itd.) https://github.com/kamnog/e-rate. Mój problem polega na tym iż mam klasę Group i Pupil. Wszystko jak na razie działa w aplikacji lecz nie mogę aktualizować uczniów w danej klasie, tj.

• wybieram klasę -> edytuje -> i aktualizuje pole pupil_id
    Kiedy zapiszę pole pupil_id się aktualizuje do danej wartości którą przekazałem, lecz nie aktualizuje mi się liczba uczniów w danej klasie, oraz uczeń nie zostaje przypisany do danej klasy.

W konsoli kiedy (po aktualizacji pola) szukam danej klasy, pole się aktualizuje, przykładowo w formularzu edycji mam klasę o id=7, i chcę dodać do klasy ucznia o id 8:

2.0.0-p247 :001 > g = Group.find(7)
Group Load (2.0ms) SELECT “groups”.* FROM “groups” WHERE “groups”.“id” = ? LIMIT 1 [[“id”, 7]]

Group id: 7, name: “IIIC”, teacher_id: 16, pupil_id: 8, created_at: “2014-05-18 16:51:09”, updated_at: “2014-05-30 12:05:33”

Lecz nie aktualizuje mi się karta ucznia oraz lista osób w klasie. Wyczytałem również że może być to problem związany z nested_attributes lecz tak czy siak nie rozwiązuje to mojego problemu. Tak jak pisałem wcześniej jestem jeszcze trochę zielony więc czekam na wasze opinie i pomoc :smile:. Z góry wielkie dzięki! :smile:

Ps. Warto jeszcze dodać że kiedy aktualizuję pole ucznia w konsoli to wszystko działa tak jak powinno - czyli dodaje ucznia do klasy i aktualizuje listę osób w danej klasie.

2.0.0-p247 :004 > p = Pupil.find(8)
Pupil Load (0.6ms) SELECT “pupils”.* FROM “pupils” WHERE “pupils”.“id” = ? LIMIT 1 [[“id”, 8]]