Rails 3.1 i assety na środowisku produkcyjnym

Cześć,
Mam pytanie związane z prekompilacją grafik na środowisku produkcyjnym.

Obecnie w kilku miejscach layoucie odwołuję się do assetów poprzez np:

<%= asset_path( 'user_info.png' )  %>

co na produkcji generuje błąd:

ActionView::Template::Error (user_show.png isn't precompiled)

Jak najlepiej rozwiązać ten problem:

  1. Odwoływać się do grafik tylko z css?
  2. Zadeklarować wszystkie assety w prodcuction.rb
config.assets.precompile += ['user_info.png', 'user_edit.png', ...]
  1. Zadeklarować wszystkie assety w production.rb poprzez regexp, np:
config.assets.precompile += ['*.png', '*.gif', ...]
  1. Zadeklarować wszystkie assety w innym miejscu (manifeście). Jeśli tak to gdzie i jak?
  2. Nie prekompilować grafik tylko standardowo odwoływać się się do nich po ścieżce do pliku.
  3. Jest na to inne rozwiązanie.

Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam

http://railscasts.com/episodes/282-upgrading-to-rails-3-1 - polecam sobie przeglądnąć w długi jesienny wieczór :wink:

Dzięki krzyzak,
Link okazał się na prawdę pomocny. Niepotrzebnie kombinowałem z asset_path, zwykły image_tag z nazwą pliku załatwiał sprawę.

Pozdrawiam

Alek

Jakbyś potrzebował samej ścieżki to jest też image_path.