Rails Space

Witam, właśnie zakupiłem sobie książkę “RailsSpace - Tworzenie społecznościowych serwisów internetowych w Ruby on Rails”.
Chciałbym realizować treść tej książki pod najnowszą wersją Rubiego i Railsów, jednakże już na samym początku mam pewne problemy - chciałbym w tym temacie kolejno zwracać się do Was z pytaniami jak je rozwiązać (jeżeli sam nie podołam ich rozwiązaniu - a jestem bardzo początkujący w RoR).
Od razu zaznaczę, że działam na Windows 7, Rails 3.0.5.
Pierwszy problem był już przy tworzeniu nowego projektu (w książce kazali użyć nie obsługiwanego już polecenia

rails -d mysql rails_space

zamiast

rails new rails_space

Kolejnym problemem - na którym niestety się zatrzymałem jest zmienianie trasy - wpisanie do pliku config/routes.rb linii:

map.root '', :controller => "site"

Niestety, po wpisaniu tej linii serwer odmawia współpracy - na chwilę startuje i po chwili przerywa pracę i konsola wyrzuca mi komunikat: