Witam, jestem studentem WIT w Warszawie, w mojej szkole organizowany był 30 godzinny kurs RoR. W połowie kursu otrzymaliśmy liste przykładowych aplikacji do których mieliśmy stworzyć podobne projekty. Ja wybrałem coś takiego www.pytnij.pl a wyszło z tego coś takiego strong-planet-1132.heroku.com - niedokończony jeszcze projekt (zrobiłem na tyle na ile miałem czas, później zaczęła się sesja egzam i już nie miałem kiedy posiedzieć), nie wiem też jeszcze dlaczego poprawnie działa tylko na Mozilli. Przeczytałem książke “Ruby on Rails Tutorial. Learns by example.” na podstawie której powstawał mój projekt, w wolnej chwili chciałbym powrócić do niego i dokończyć, oprócz tego uczyłem się z materiałów z kursu, z rails guides, przeczytałem cześć ksiażki Programowanie w Ruby od podstaw, przerobilem tryruby, przeczytałem sporo różnych porad na stackoverflow.com tworząc mój projekt. Podczas kursu nauczylem się korzystać z gita oraz umieściłem projekt na heroku. Próbowałem też troche testowania.
Chciałem zapytać czy w obecnej sytuacji moge starać się już o jakąś praktyke/staż i jeżeli tak to czy może któraś z firm zamierza organizować jakieś praktyki/staż na które mógłbym aplikować lub ewentualnie do której z firm wysłać maila z cv z zapytaniem czy nie chciałaby takiego osobnika coś wiecej nauczyć. Najlepsza byłaby płatna praktyka/staż, nie muszą być to jakieś duże pieniądze coś żeby starczył na jakąś miske ryżu żeby nie klepać na głodniaka. Najchętniej odbyłbym te praktyki w Warszawie ponieważ tutaj studiuję ale jeżeli ktoś chciałby mnie przygarnąć w innym mieście np. w Krakowie to też byłbym chętny.
o ile pamiętam Tomash coś takiego kiedyś organizował
Jest na tym forum dział z ogłoszeniami. Co pewien czas o praktykach się pojawia.
…napisał Gotar, który właśnie współprowadzi praktyki w Gdańsku
W sumie zbyt często oferty praktyk w dziale ogłoszeń się nie pojawiają…
Śledzę to forum już od dłuższego czasu i po zapoznaniu się m.in. z takimi tematami jak ten: