[Warszawa][plan] Szkolenie Ruby on Rails -- po raz czwarty (yay!)

Howgh.

Złożyłem pracę dyplomową, a zatem mogę powrócić do robienia szkoleń :smiley:

Najchętniej od połowy lub końcówki stycznia. Z ewentualną przerwą na ferie w międzyczasie. Formuła jak zawsze, czyli 6+2 spotkań po dwie godziny.

Jest tylko jeden problem: sala. Ponieważ już nie jestem studentem, raczej odpada dotychczasowa sala do której ma dostęp Koło Naukowe. Mógłbym to zrobić w biurze Rebased, ale w dużym pokoju komfortowo można zmieścić 9-10 osób, podczas kiedy celowałbym w dwa-razy-tyle uczestników.

Może ktoś załatwić fajną salkę (jeśli nie ma rzutnika, to mogę jakiś ogarnąć) na taki szczytny cel?

Możliwe, że udałoby się jednak jakieś sale na PW załatwić, tyle, że w gmachu elektroniki. Regularnie odbywają się tam PyWawy, więc myślę, że nie byłoby problemu z dogadaniem. Alternatywnie jest jeszcze warszawski Hackerspace, który być może chciałby użyczyć miejsca.

[quote=Tomash]Howgh.

Złożyłem pracę dyplomową, a zatem mogę powrócić do robienia szkoleń :smiley:

Najchętniej od połowy lub końcówki stycznia. Z ewentualną przerwą na ferie w międzyczasie. Formuła jak zawsze, czyli 6+2 spotkań po dwie godziny.

Jest tylko jeden problem: sala. Ponieważ już nie jestem studentem, raczej odpada dotychczasowa sala do której ma dostęp Koło Naukowe. Mógłbym to zrobić w biurze Rebased, ale w dużym pokoju komfortowo można zmieścić 9-10 osób, podczas kiedy celowałbym w dwa-razy-tyle uczestników.

Może ktoś załatwić fajną salkę (jeśli nie ma rzutnika, to mogę jakiś ogarnąć) na taki szczytny cel?[/quote]
Ile szkolenie będzie kosztować? I o czym będzie, tak od podstaw Rubiego i Railsy z TDD, czy jak? : )

Zobaczę jak by to wyglądało z salą Connectmediki. 20 osób z laptopami powinna się wygodnie zmieścić. Myślisz o dniu roboczym, czy sobocie/niedzieli?