[Warszawa/Zdalna]Szukam pracy dla Junior Ruby/Rails Developera/Programisty

Hej,

Jestem studentem IV roku informatyki na SGGW, tuż po uzyskaniu absolutorium, a jeszcze przed obroną pracy inżynierskiej i interesuje mnie znalezienie pracy w Rubym i/lub Ruby on Rails w Warszawie i/lub możliwością pracy zdalnej (z uwagi na problemy ze zdrowiem). Rubiego znam od drugiego roku studiów, bo mieliśmy jeden fakultet, choć to było stanowczo za mało, aby dobrze poznać ten język i jego możliwości. Od wakacji ubiegłego roku w wolnym czasie, pociągu, autobusie etc. czytałem o Rubim i Railsach, by móc sobie ćwiczyć w domu, stąd też moja praca inżynierska to był projekt sklepu internetowego w Railsach (szkielet oparty na Agile Web Development with Rails 4, ale rozbudowany o system logowania dla klientów, przechowywanie koszyka w sesji, upload obrazka na Heroku poprzez S3 etc.). Wydaje mi się, że w Polsce mimo ogromnej popularności Javy czy C# (których uczą na studiach) nie ma problemu z pracą w Rubim czy w Railsach, ale dużo firm oczekuje od razu doświadczenia od takiej osoby, ale trudno je zdobyć siedząc w domu i samemu kodując, bo nie da się porównać doświadczenia studenckiego czy hobbistycznego z komercyjnym i profesjonalnym.

Jeżeli ktoś z Was byłby zainteresowany współpracą co by znaczyło tyle, co daniem szansy i położeniem podwalin pod dalszy rozwój moich umiejętności Rubiego i Rails, będę zachwycony! Moje CV.
Mój GitHub.

Pozdrawiam
Patryk

+1 dla tego człowieka za tak rzeczowe ogłoszenie ;]

Polecam tego allegrowicza! :wink:

2 Likes

A ja trochę nie rozumiem. Ok, nie czepiam się formatu ‘ogłoszenia’, tylko nie rozumiem po co zamieszczać ogłoszenie o szukaniu pracy na forum gdzie jest naprawdę sporo ogłoszeń o szukaniu pracowników. Nie myślę, że jeśli wysłałbyś CV do kilkuniuniuniuniu (malutko) firm, to miałbyś problem ze znalezieniem pracy jako Junior/stażu. A tak to się wszyscy przerzucają ogłoszeniami i so. I nic.