Wsparcie dla początkujących

Od 5 miesięcy pracuję jako junior RoR developer. Ciągle jestem na początku, ale już nie na samym początku. Do pierwszej pracy doszedłem sam, bez mentora, nie znając nikogo kto programuje w RoR, ucząc się z darmowych kursów, zajęło mi to 1-1,5 roku (zależy jak liczyć). Wiem ile to kosztuje wysiłku i jak trudno jest, gdy nie ma kogo zapytać, dlatego chciałbym pomóc w tej drodze tym, którzy są na samym początku.

Oferuję wsparcie w postaci kontaktu, konsultacji osobom, które DOPIERO ZACZYNAJĄ naukę programowania w RoR.

Sam jestem juniorem, więc nie pomogę osobom, które:

• uczą się już conajmniej pół roku,
  • juniorom, posiadającyjm już pracę,
  • osobom przechodzącym z innego języka.

Myślę, że w tym momencie jestem w stanie wspierać do 3 osób. Jeśli chcesz zacząć/zaczynasz przygodę z Rubym, odezwij się, napisz na jakim jesteś etapie (to nie jest konkurs, odrzucę osoby, którym nie jestem w stanie pomóc). Nie organizuję żadnego kursu, to ty musisz mieć motywację do nauki, ja mogę ewentualnie pomóc, gdy utkniesz i siedzisz nad problemem trzeci dzień.

P.S. Jeśli czyta to jakiś mid lub senior, ja też szukam mentora :slight_smile:

9 Likes

Hej, chętnie nawiązałbym kontakt.

Uczę się railsów już chwilę i ciężko mi samodzielnie stwierdzić, czy jestem już gotowy na pierwszą juniorską pracę/staż. Chętnie przeanalizowałbym swoje projekty z kimś kilka poziomów wyżej :slight_smile:

Da się tu w ogóle wiadomości prywatne wysyłać? Na pierwszy rzut oka nie widzę takiej możliwości

Wejdź w profil autora i tam masz message. Jeśli nie to nie jesteś zalogowany, też z tym miałem na początku problem ale tak da się pisać PM

Z przyjemnością skorzystam z twojej pomocy, co chwila na czymś staje. A dwa mam wiele pytań odnośnie tego jak znalazłeś swoją pierwszą pracę i wiele innych.

hej, jak chcesz mogę Ci spróbowac coś pomóc :slight_smile: pisz na PW