[ZDALNIE] Full Stack RoR Dev (Mid / Senior) [12-18k PLN B2B]

Jest to moje pierwsze ogłoszenie o pracę, więc liczę na wyrozumiałość :slight_smile: Prowadzę jednoosobową działalność jako deweloper RoR od ponad 3 lat. W sumie programowaniem zajmuję się od 17 lat. Byłem już seniorem i liderem wielu projektów, których wielkość to ponad 10k+ godzin. Pracuję obecnie samodzielnie, dla sporej i bardzo szybko rozwijającej się firmy z USA (choć filie ma w Europie, Kanadzie, Brazylii, Nowej Zelandii itd.). Organizacja zajmuje się konsultingiem i produkt, którym się zajmuję, jest narzędziem w ich działalności. Zaczynałem jako jeden z programistów przy ich produkcie a obecnie jestem głównym architektem i programistą tego systemu. Najważniejsze: jest to praca bezpośrednio dla klienta, nie jestem żadną agencją.

Poszukuję osoby, która będzie mi w stanie pomóc i odciążyć. Interesuje mnie współpraca długofalowa (minimum rok), głównie w formie pomocy związanej z frontem, bo sam jestem głównie backendowcem. Pracy backendowej dla dwóch jest też sporo, więc to nie tylko front. Dlatego najlepiej byłoby, gdyby taka osoba miała doświadczenie w RoR jako całości, stąd w ogłoszeniu tzw. Full Stack (choć nie lubię tego określenia). Praca jest ZDALNA, ponieważ sam też tak pracuję. Wyjazdy do klienta nie są praktyką i nie zdarzyło mi się to jeszcze. Komunikacja z klientem lub ze mną to Slack, Skype, telefon itd. Projekt nie jest idealny z punktu widzenia kodu, ma swoje wady, ale ciągle jest udoskonalany, ulepszany, poprawiany. Standard jednym słowem. Największą zaletą tego wszystkiego jest jednak rewelacyjny klient, który jest bardzo otwarty, spokojny i “normalny” (jeśli wiecie co mam na myśli ;)).

Obecnie nie współpracuję z nikim z Polski. W projekcie jest dwóch innych programistów. Jeden jest Gruzji a drugi z Malezji. Kolega z Gruzji będzie niebawem odchodził do innego projektu stąd konieczność znalezienia kogoś innego.

Czego oczekuję od kandydata: