[ZDALNIE] Full Stack RoR Dev (Mid / Senior) [16-24k PLN B2B]

Jest to już moje drugie ogłoszenie o pracę. Pierwsza rekrutacja była na początku 2019, również przez forum. Udało się wtedy złowić zadowolonego deva, który pracuje z nami do teraz :slight_smile:

Prowadzę jednoosobową działalność jako deweloper RoR od ponad 6 lat. W sumie programowaniem zajmuję się od 19 lat. Byłem już seniorem i liderem wielu projektów, których wielkość to ponad 10k+ godzin. Pracujemy dla sporej i bardzo szybko rozwijającej się firmy z USA (liczne filie w Europie, Kanadzie, Brazylii, Nowej Zelandii itd.). Organizacja zajmuje się konsultingiem personalnym dla managerów i produkt, którym się zajmujemy, jest narzędziem w ich działalności. Zaczynałem jako jeden z programistów przy ich produkcie a obecnie jestem głównym architektem i programistą tego systemu. Najważniejsze: jest to praca bezpośrednio dla klienta, nie jestem żadną agencją.

Poszukuję osoby, która będzie nam w stanie pomóc przy rozbiciu dyżych monolitycznych dwóch apek napisanych w RoR (obecnie 6.x) do architektury opartej na mikroserwisach przy silnym podziale na frontend (docelowo Angular lub Next) i backend. W zakresie backendu interesuje mnie bardzo dobra znajomość TypeScript i/lub Ruby oraz Postgres. W zakresie frontendu to głównie najlepiej TS i umiejętność poruszania się po jakimś nowoczesnym frameworku JS.

Czego oczekuję od kandydata:

  • min. 3 lat udokumentowanego KOMERCYJNEGO doświadczenia w RoR (jako API) i Angular lub React/Next (jako front)
  • angielski na naprawdę dobrym mówionym poziomie (serio, to będę sprawdzał podczas rozmowy bardzo szeroko, jeśli Twój angielski to jedynie czytanie dokumentacji i oglądanie filmów z torrentów bez napisów to szkoda Twojego i mojego czasu). Dużo, niemal codziennie, rozmawiamy z ludzmi z USA i to jest konieczne.
  • bardzo dobrej znajomości Ruby jako backend handler (frontowa część RoR nie jest wymagana)