Zdjęcia w sklepie internetowym przestały się wyświetlać

Witam serdecznie,

z góry przepraszam za wpis który umieściłem prawdopodobnie w złym miejscu, ale jestem w sytuacji ekstremalnej.
Prowadzę sklep internetowy który jest robiony w RoR. Z jakiegoś powodu przestały się wyświetlać zdjęcia. Najpierw nie wyświetlały się nigdzie, tzn. ani w panelu administracyjnym, ani w zbiorczej karcie produktów, ani w karcie pojedynczego produktu. W panelu administracyjnym wgrałem ponownie zdjęcia i jedyna zmiana to taka, że obrazki wyświetlają się w panelu administracyjnym i w głównej, zbiorczej karcie produktów. Przejscie do karty jakiegoś konkretnego produktu powoduje brak zdjęcia.
Sklep stoi na spree commerce.
Przepraszam, że tłumaczę to jak laik, ale wlaśnie nim jestem. Aktualnie nie mam nikogo kto by mógł się tym zająć, a sklep nie funkcjonuje tak jak powinien.

Bardzo proszę o wskazówki, rady żeby to naprawić.
Jeśli potrzeba jeszcze jakiś informacji to pytajcie, ja nie wiedziałem co może być ważne w tym przypadku.

Z góry dzięki za pomoc!

link?

www.najlepszedaktyle.pl W sekcji “produkty” wgrałem nowe zdjęcia a sekcja “przepisy” została tak jak po awarii.

edit
Czy mogłem coś rozwalić w tej sekcji

Jest prawdopodobne, że została przestawiona opcja “ATTACHMENT DEFAULT STYLE” z domyślnego “Product” na “Small” i później zapisane. Nie przyniosło to żadnej widocznej zmiany więc przywróciłem na domyślne “Product”, ponownie nie zauważyłem żadnej zmiany, więc spokojnie wyłączyłem komputer. Na drugi dzień zastałem taki stan jak opisałem wcześniej.

Napisałem “prawdopodobnie”, ponieważ długo się wahałem przed wykonaniem wyżej opisanej sytuacji i sam już nie jestem pewien jaka jest prawda :slight_smile:

Tak, czy inaczej pytanie brzmi: Czy zmieniając te opcje, mogłem osiągnąć wyżej opisaną awarię?

Wydaje mi się, że zamiast ‘product_watermark’ powinno być (w ścieżkach do zdjęć) ‘large’

Np.
nie działa:

http://www.najlepszedaktyle.pl/spree/products/154/product_watermark/medjoul_500g_bez.jpg

działa

http://www.najlepszedaktyle.pl/spree/products/154/large/medjoul_500g_bez.jpg

albo sam ‘product’

http://www.najlepszedaktyle.pl/spree/products/154/product/medjoul_500g_bez.jpg

Linki wystarczy przekleic do przeglądaki, by sprawdzić, czy się wyświetla.

PS: Nie znam totalnei tego framework’a (nie chodzi o RoR, ale ten konkretny framework sklepowy), ale ja bym zaczał od zmiany nazw kategorii (zdjęć?).
Ostatni przy nich grzebałeś?

Dzięki za wskazówki!!!
W jaki sposób wprowadzić tę zmianę??? Chodzi mi o instrukcję “krok po kroku” bo nie sądzę żeby chodziło o zwykłe skopiowanie linka.

Wiesz, nie wiem jak to jest zrobione.
Gdzieś w systemie prawdopodobnie masz wybór, by zminić z ‘product_watermark’ na ‘large’ itd.
Więcej, bez dostępu do systemu, pomóc nie mogę.
Na pewno ma to coś wspólnego z paramterem :style, gdzie budują sie URL, co widać na załączonym przec Ciebie obrazku.
Gdzieś ‘:style’ obrazków na pewno można ustawić.

Czy miejscem do wybierania stylu nie jest “ATTACHMENT DEFAULT STYLE”? Właśnie tam przestawiłem na small i się wszystko rozjechało. Zastanawia mnie jedynie, dlaczego ustawiając ponownie na “product” nie wróciło do stanu pierwotnego?

Który CMS został użyty do budowy sklepu?
Jak się nazywa?
Któryś z tych? https://hackhands.com/9-best-ruby-rails-content-management-systems-cms/

Spree e-commerce

zerknij tutaj

https://guides.spreecommerce.com/user/product_options.html

Możesz spróbować tego:
``http://stackoverflow.com/questions/13078168/how-does-thumbnails-settings-and-changes-work-in-spree

Z tym, że potrzebujesz dostępu do konsoli.

I tu pojawia się problem. Mój stopień zaawansowania jest taki, że powyższe instrukcje są czarną magią :slight_smile: Ja jestem tylko od odebrania zamówień, wprowadzenia promocja i wgrania zdjęć.
Reszta sklepu jak została postawiona tak stała bez ingerencji. Wcześniej miałem jedynie do czynienia z gotowym szablonem z Nazwa pl i tam raczej nie dało się nic zepsuć. W tej sytuacji myślałem, że zmiana nie zepsuje nic a może wprowadzę jakieś urozmaicenie na stronie :slight_smile: Niestety przeliczyłem się :slight_smile:

Pewnie nie ma rozwiązania typu “kliknij tu, żeby naprawić”?