Linuxpl.com a odpalanie aplikacji RoR

Witam,
zakupiłem sobie serwer na portalu linuxpl.com, wgrałem cały folder z prostym blogiem (stworzony przeze mnie) na niego, ale jak sprawić, aby podejrzeć pojedyncze widoki ( app/view… ) już przez ten serwer? Gdy wpisuję całą ścieżkę do pliku na serwerze pokazuje mi zawartość (treść wraz z komendami a nie WYNIKAMI tych komend) :confused:
Czy ktoś korzystał z tego hostingu i wie jak to naprawić?

Według ich FAQ obsługują Ruby on Rails przez mod_ruby - daj sobie spokój z odpalaniem RoR u nich

http://forum.linuxpl.com/viewtopic.php?t=2839 - passengera niby dają na prośbę, a to mod_rails/mod_rack, więc chyba fajnie, co?

ech, jestem totalnie zielony - to dopiero moje pierwsze podejście do wrzucenia swojej aplikacji na jakikolwiek serwer - macie jakieś propozycje gdzie jest możliwa instalacja własnych aplikacji rubyego w sposób łopatologiczny i bezbolesny dla laika? :confused: ( jak by co czytałem już tematy na forum o dostawcach hostingu RoR )

http://heroku.com/ ?

heroku?

mam na linuxpl kilka aplikacji i stron
nie ma problemu wrzucasz wsztsrko do jakiegoś katalogu
i piszesz mail na admin@linux… że jest tam i tam i mają odpalić passenger
Na serwerze nie masz dostępu do gem. Więc bundler, lub wrzucić na sztywno, albo znowu mail jakie i co potrzebujesz
nawet w środku nocy odpowiadają więc jest luz

dziękuję za pomoc - już do nich piszę - później zdam sprawozdanie czy się udało :slight_smile:

Przerabiałem to wiele razy, są życzliwi, pomocni i działają bardzo szybko. Nie żebym polecał samo linuxpl, jest kilka wad sporych, ale jak klient sobie zażyczy to można przeżyć.

hmn, wczoraj wrzuciłem do nich swoją aplikację, zgłosiłem się mailowo o vhosta i przekierowanie na subdomenę blog.ofcasite.tk … no i kiszka:

We're sorry, but something went wrong. We've been notified about this issue and we'll take a look at it shortly.