W związku z tym że zaczynam swoją przygodę z Railsami. Poszukuję osoby która jest w tym samym stadium rozwoju
Generalnie chodzi o to by określić sobie jakieś cele do wykonania. Następnie wymieniać się informacjami o postępie prac, a także pomagać drugiej osobie w przypadku napotkania problemów (gdy sami ten problem mamy rozwiązany).
Myślę że formą kontaktu może być GG.
Jeśli chodzi o mnie. Nad Railsami zwykle siedzę w godzinach wieczornych. Dlatego gdyby ktoś był chętny do tego typu współpracy. Zapraszam do kontaktu przez email
Zdecydowanie nie jestem początkujący ale gdybyś miał ochotę na mentoring to chętnie spróbuję coś pomóc. Mógłbyś wybrać domenę/temat projektu a ja próbowałbym wymyślać i oceniać ficzery w stylu klienta, dodatkowo od strony programistycznej zawsze mógłbym coś podpowiedzieć gdyby były jakieś pytania lub wątpliwości.
Gdyby ktoś był zainteresowany stażem w młodym, dynamicznym start-upie, proszę przesłać CV na adres fidelski (malpa) gmail (kropka) com
Istnieje możliwość późniejszego zatrudnienia, jeżeli ktoś się wykaże.
Kodzimy oczywiście w Rails 3.
Jeżeli są jeszcze chętni do wspólnej nauki to proszę o kontakt ze mną, jest Mentor który nam pomoże i doradzi, jest już temat na 1 projekt nad którym każdy sam by pracował, a wspólnie byśmy radzili sobie z problemami, zatem kto chętny to zapraszam.
Może stworzyć jakieś tymczasowe forum dla grupy osób które chcą się uczyć wspólnie.
Kategorie forum były by dostosowane do określonego projektu nad którym właśnie będziemy pracować.
Np:
– Projekty:
— Nasz projekt (nazwa projektu)
----- Modele (tutaj umieszczamy wątki dotyczace każdego modelu - jeden wątek dotyczy osobnego modelu w aplikacji)
----- Kontrolery (podobnie jak dział Modele)
----- Helpery (podobnie jak dział Modele)
----- Inne elementy (pozostałe komponenty)
----- ADMIN (moduł admin struktura podobnie jak wyżej)
--------- Modele (tutaj umieszczamy wątki dotyczace każdego modelu - jeden wątek dotyczy osobnego modelu w aplikacji)