Projekt

Witam wszystkich. Po przejrzeniu forum myślę że ten dział nadaje się do tego najlepiej. Jestem w trudnej sytuacji z jednym z przedmiotów. O ile ze wszystkim innym radzę sobie dobrze Ruby’ego w ogóle nie rozumiem, nie leży mi i nie wiążę z nim przyszłości a zaliczyć trzeba i dlatego zwracam się do ludzi mądrzejszych.

Mam napisać jakiś program. Nie ma być banalnie prosty bo taki sam dam radę zrobić ale nim nic nie zaliczę, ale też nie ma być na tyle hardcorowy że zupełnie nic z niego nie będę wiedział bo będę musiał opowiedzieć jak działa. Czy ktoś mógłby coś dla mnie napisać ? Nic za darmo, nie chce na sępa zrobić i zaliczyć dlatego chętnie kogoś za swoją pracę wynagrodzę ( w granicach rozsądku, jestem w końcu biednym studentem ).

Czekam na jakieś propozycje i odpowiedzi.

Pozdrawiam.

Czemu nie można napisać “hej, mam problem z rubym, zapłacę za korepetycję, usiądziemy, napiszę pod czyimś okiem”? Może ktoś, kto Ci pomoże w oszukiwaniu się tu znajdzie, ale takie praktyki nie są tu zbyt mile widziane. Powodzenia mimo wszystko.

Ech, kurde człowieku, jak cięzko przerobić durny tutorial (a takich nawet po polsku są dziesiątki), i zrobić na podstawie tego aplikację? Mózg należy ćwiczyć, a nie płacić komuś kasę którą o wiele lepiej przeznaczyć na wódkę :slight_smile:

Pozatym uważaj kto się do Ciebie zgłosi, a nuż twój wykładowca :wink:

… wtedy to już nuż w bżuhu i po zaliczeniu.

… wtedy to już nuż w bżuhu i po zaliczeniu.[/quote]
A nuż, to nie nóż kuchenny. ;]

Dokładnie! Poza tym to nie nóż w brzuchu tylko http://pl.wikipedia.org/wiki/Nuż_w_bżuhu ;]

Dobre :smiley:

Widocznie dla niektórych ciężko, skoro pojawiło się ogłoszenie.

A poza tym: sarniak +10.

nie rozumiem waszego oburzenia… gdy przychodzi do was klient ze zleceniem to powiecie mu ‘panie wez pan sobie przerób tutoriala i sam to zrób’ ?

Jeżeli “klient” chce po prostu oszukać w szkole to tak, to byłoby najłagodniejsze na co mógłby z mojej strony liczyć.