We're sorry, but something went wrong


czy wie ktoś o co chodzi?
proszę o pomoc

Odpal w trybie development, a nie production.

dzięki bardzo za pomoc już wszystko ok

witam. mam ten sam problem z komunikatem “We’re sorry, but something went wrong”. jestem początkującym w Ruby on Rails. Czy mógłbyś wytłumaczyć dokładniej co należy zrobić?? Jak uruchomić w trybie development?? Z góry dziękuje za pomoc.

co najmniej kilkudziesięciu ludzi:
tutaj

script/server -e development
lub
set RAILS_ENV=development
script/server

ps. i trzeba sprawdzać logi, one mówią bardzo dużo

O, Wojtek też już traci cierpliwość :smiley:

Musimy być oazą spokoju panowie. Usssssssah…

A co zrobić jak żaden sposób nie działa?
jest coś takiego:
/!\ FAILSAFE /!\ Fri Apr 17 19:18:35 +0200 2009
Status: 500 Internal Server Error
no such file to load – sqlite3…

Nie masz zainstalowanej bazy danych, teraz chodzi o to czy zamierzasz faktycznie uzywac sqlite czy Mysql i o tym nie wiesz… i jaki masz system operacyjny ??

Vista.
Uczę się z książki, wskazany MySQL.

Wyglada na to, że przeoczyłeś konfigurację bazy, najlepiej zajrzyj tutaj i upewnij sie ze masz zainstalowana baze Mysql:
http://apohllo.pl/guides/getting_started_with_rails.html ( konfiguracja bazy w pkt 3 )

Cholera.
Mam zainstalowanego mysqla i sqlite3.
Nadal jednak widzę to samo co Tomasz wrzucił.
A jak chcę postępować zgodnie z instrukcjami z apohllo… to mi wywala że nie mam MYSQLIB.dll, ale właśnie że mam.
Może to trzeba jakoś wcześniej skonfigurować? jak w php? czy nie?

Robię się powoli zły.

skopiuj plik libmySQL.dll do katalogu bin w ruby (np. c:\ruby\bin )

Widzę że deweloperka railsowa pod Windowsami jest coraz paskudniejsza. Ech :frowning:
Chyba się wezmę za odświeżenie InstantRailsów, bo pomimo bycia linuksiarzem doceniam możliwość “wejścia” w railsy przez Windows – ba, sam właśnie w InstantRails swój pierwszy projekt zrobiłem.
Kto ze mną? Coby zrobić InstantRails z RoR 232 i Ruby 187?