Wspólna nauka w Krakowie od zera

Ktoś może chętny do wspólnej nauki w Krakowie od zera?

wyślij na priv szczegóły :wink:

mi też :smile:

Cześć,

prawdopodobnie będę ruszał z warsztatami z Ruby/RoR końcem sierpnia/początkiem września. Jakby ktoś był zainteresowany to zapraszam na Priv.

Można by pomyśleć nad google hangout lub czymś podobnym, albo znaleźć jakieś miejsce do spotkań, fajnie jakby nas była większa grupa. Można by spotykać się. 2-3 razy w tygodniu np

Również prosił bym o więcej szczegółów na priv.

czy też można dostać więcej szczegółów na priv? :slight_smile:

Również byłbym zainteresowany wspólną nauką od zera, proszę o szczegóły na priv :smile:

Przepraszam, “trochę” mnie wcięło ostatnio :slight_smile: Ja sam jestem z Zabierzowa, ale nie mam problemu z dojeżdżaniem do Krakowa. Sam jestem osobą totalnie początkującą, dlatego interesuje mnie przede wszystkim “towarzystwo” osób o podobnej wiedzy. Na chwilę obecną osoby bardziej doświadczone chyba by osiwiały przy rozwiązywaniu podstaw podstaw :slight_smile:

A forma dowolna - od spotkania się raz w tygodniu w knajpie na kilka chwil po grupę na fb/skype/hangouty itp.

PS Oczywiście jeżeli ktoś doświadczony ma ochotę pobawić się w prowadzenie kilku osób w stronę sukcesu (odpłatnie lub nie - kwestia do ustalenia), to sądzę, że uda się zebrać kilka osób chętnych na takie eksperymenty :smile:

Z tego co pamiętam to w modlniczce w factory jest miejsce gdzie można by organizować spotkania co tydzień (duża sala z biurkami i Wifi). Może ktoś kojarzy też coś takiego w samym Krakowie?

W Factory w Modlniczce nie wiem, ale na pewno jest darmowa sala coworkingowa w Galerii Bronowice (kilka biurek, ze dwa stoły). Jeżeli ktoś zainteresowany, to proszę o info tu lub na priva :smile:

No to teraz trzeba by się zebrać i jakiś termin ustalić

Cześć wszystkim,