Wyzwanie - Od zera do rails developera

**

Od zera do Junior Rails Developera

**

Kim jestem?

Programuję od 6 miesięcy, głównie w Python/Django. Ostatnio zainteresowałem się Railsami i zaskoczyły mnie swoją prostotą oraz mega pomocną społecznością :). W związku z czym chcę podjąć wyzwanie #odzeradorailsdevelopera :slight_smile:

Jaki jest mój cel?

Chcę po miesiącu intensywnej nauki ubiegać się o pracę na stanowisku młodszego programisty RoR. Pisząc intensywna nauka, mam na myśli około 8-10h dziennie pracy nad moim warsztatem. Zarówno jeśli chodzi o RoR jak i inne technologie potrzebne Web Developerowi.

Dlaczego tutaj piszę?

Boję się, że niepowodzenia oraz słomiany zapał doprowadzą do tego, że porzucę wyzwanie.
Chcę czuć presję! konstruktywna krytyka, ale także dobre słowo zdecydowanie oczekiwne :slight_smile:

Każdego dnia będę relacjonował moje postępy w nauce jak i projekty, które zrealizuję.
Feedback i rady mile widziane!

Zaczynam jutro o 8.00!
mail do kontaktu: od.zera.do.ror.developera@gmail.com

Plan na jutro:
codecademy - kurs Ruby oraz Ruby on Rails
codeschool - Rails for Zombies oraz try ruby

3 Likes

Ambitnie.

Trzymam kciuki :smile:

imo miesiąc to za mało…

od siebie, najpierw Peter Cooper Programowanie Ruby albo ambitniej Well Grounded Rubyist (naprawdę książka godna polecenia - osobiście dużo z niej wyniosłem)

http://www.justinweiss.com/blog/2014/09/22/can-you-learn-rails-before-learning-ruby/

Super pomysł , chociaż może wygodniej byłoby bloga założyć ?

…oczywiście bloga najlepiej napisanego w RoR :wink:

1 Like

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi oraz za podsunięcie pomysłu założenia własnego bloga. Myślę, że jak dzisiaj wszystko dobrze pójdzie, to blog jutro rano powinien już funkcjonować :blush:

Dzień 1

Wczoraj trochę prokrastynowałem, ale koniec końców skończyłem kurs na codeschool - try ruby, codecademy - ruby oraz learn rails. W tej chwili kończę Rails for Zombies.